Početkom travnja počinju 8. Dani medijske pismenosti, a ovogodišnji im je fokus osvještavanje djece i mladih o digitalnom otisku i dezinformacijama.
Zbog sve većeg utjecaja medija na djecu, ali i na odrasle te na njihovo razumijevanje, vrlo važnu ulogu ima medijska pismenost. U svijetu beskonačnog medijskog izbora i lako dostupnih sadržaja, u kojem za medije više ne postoje granice, cilj je pružiti informaciju o tome što su mediji i kako oni djeluju, upravo iz toga razloga se medijska pismenost smatra se jednom od ključnih kompetencija 21. stoljeća. Kako bi se mladi što više informirali i naučili o medijskoj pismenosti, početkom travnja održavaju se Dani medijske pismenosti. Manifestacija je projekt Agencije za elektroničke medije i Ureda UNICEF-a za Hrvatsku, koji se u suradnji s brojnim partnerima i pod pokroviteljstvom Ministarstva kulture i medija i Ministarstva znanosti, obrazovanja i mladih provodi svake godine u proljeće, od 2018. Cilj medijske pismenosti je potaknuti razgovore o medijima te sigurnom korištenju tehnologija bez kojih ne možemo napredovati u 21. stoljeću. Marin Ilej iz ureda UNICEF-a za Hrvatsku za MS je otkrio kako su im ove godine u fokusu dvije teme. Na prvom mjestu je digitalni otisak i privatnost te kako se zaštititi, kako više brinuti o svojem digitalnom otisku, ali i zaštiti svoje privatnosti osnovnih podataka. Druga tema je edukacija o dezinformacijama i provjeravanju informacija.