Gradski prijevoz u Vukovaru poskupljuje i do 200 posto, potvrdio je gradonačelnik Vukovara Marijan Pavliček gostujući u emisiji „Gradski sat“ Hrvatskog radija Vukovar.
Čazmatrans jedini ponuditelj
Kako je pojasnio, problem je u tome što Grad Vukovar nema vlastitu prijevozničku tvrtku, već ovisi o privatnim prijevoznicima. Na posljednjem natječaju za koncesiju na gradski linijski prijevoz jedini se javio Čazmatrans. Njihova ponuda predviđa znatno više cijene karata – primjerice, mjesečna karta za umirovljenike s dosadašnjih 6,5 eura poskupljuje čak 200 posto.
„Iskreno, ostao sam neugodno iznenađen. Očekivali smo povećanje od 30-ak posto, ali nikako ovako drastično. Međutim, ako se koncesija ne prihvati, došli bismo u situaciju da ostanemo bez linijskog prijevoza“, rekao je Pavliček.
Umirovljenici biraju model sufinanciranja
Kako bi se ublažio udar na kućne proračune, Grad će uključiti same građane u odluku o sufinanciranju karata. Umirovljenici stariji od 65 godina, njih oko 2000, bit će pozvani na dvije javne tribine – 14. listopada u Hrvatskom domu i 15. listopada u Veleučilištu Lavoslava Ružičke, obje s početkom u 18 sati.
„Želimo čuti njihovo mišljenje i ponuditi dva modela sufinanciranja. Oni će odlučiti koji im je prihvatljiviji i u kojem smjeru Grad treba pomoći. Smatram da je važno da oni sami budu uključeni u donošenje odluke“, istaknuo je gradonačelnik.
Usluga ostaje ista
Na pitanje hoće li poskupljenje donijeti bolju uslugu, Pavliček je odgovorio da značajnijih promjena u voznim linijama neće biti. „Naravno da tvrtke same ulažu u modernije autobuse, no ne možemo reći da je došlo do velikih pomaka u odnosu na ranije. Ono što mogu jamčiti jest da naši građani, umirovljenici i školarci neće ostati bez javnog prijevoza“, naglasio je.
Prema riječima gradonačelnika, Grad će pronaći način da umirovljenicima i dalje osigura dostupnost prijevoza, no konačna riječ bit će prepuštena upravo njima na predstojećim tribinama.