Hrvatski radio Vukovar  107,2 / 104,1 / 95,4 FM | Kontakt Marketing
Close

Od ceste za čamac do moderne prometnice

VijestiAutor: Robert Rac

Lipovački put i Ulica Savezne Republike Njemačke dobivaju novo ruho

Od ceste za čamac do moderne prometnice
HRV-Tko-rano-rani?

Grad Vukovar posljednjih godina ulaže značajna sredstva u prometnu infrastrukturu, a prema riječima zamjenika gradonačelnika Filipa Sušca, cilj gradske uprave jest ravnomjerno ulagati u sve gradske četvrti, vodeći računa o proračunskim mogućnostima i potrebama građana. Posebna pozornost usmjerena je na dvije prometnice koje su već duže vrijeme prepoznate kao problematične, Ulicu Savezne Republike Njemačke i Lipovački put.

Image

Od kritične točke do prioritetne rekonstrukcije
 

Govoreći o Ulici Savezne Republike Njemačke, Sušac naglašava da se radi o najdužoj ulici u Vukovaru i jednoj od prometnica koje su u najlošijem stanju.

- Situacija je daleko složenija nego u nedavno saniranoj Ulici Antuna Matije Reljkovića jer zahtjeva potpunu rekonstrukciju. Vrijednost radova iznosi oko 800 tisuća eura, a uz to smo kroz resorno ministarstvo uspjeli osigurati dodatnih 45 tisuća eura sufinanciranja. Time smo smanjili teret na gradski proračun - kaže. Radovi su podijeljeni u nekoliko faza, trenutno se izvode dvije najzahtjevnije dionice, financijski i tehnički.

Image

- Dinamika ide dobro, držimo se planova i vjerujemo da ćemo do kraja mandata završiti kompletnu sanaciju ulice - dodaje. Nešto drugačiji problem postoji na Lipovačkom putu koji građani često opisuju kao prometnicu po kojoj se nakon kiša može voziti čamcem, a ne automobilom. Sušac pojašnjava kako se upravo taj dio pokazao kao prioritet.

- Završen je postupak javne nabave, upriličeno je i potpisivanje ugovora, a vrijednost radova procijenjena je na nešto manje od milijun eura. Radi se o dionici od Trpinjske ceste do mosta i vjerujemo da ćemo uskoro izabrati izvođača i krenuti s rekonstrukcijom - ističe zamjenik gradonačelnika.

Image

Iznad državnog prosjeka

Osvrnuo se i na opće stanje prometnica u gradu. Smatra da je, unatoč ratnoj devastaciji, vukovarska cestovna infrastruktura danas iznad državnog prosjeka.

- Prošao sam mnogo gradova u Hrvatskoj i mogu reći da su naše prometnice u boljem stanju od nacionalnoga standarda. Naravno, građani žele da je svaka cesta savršena, ali takvo stanje ne postoji nigdje, ni u najvećim svjetskim metropolama. Nastojimo mudro i ravnomjerno ulagati vodeći računa o prihodima od komunalne naknade. To je realnost koju ne možemo zanemariti - napominje Sušac. Jedan od najvećih izazova ostaje tranzitni promet teških kamiona kroz grad. Prva faza izgradnje obilaznice u tijeku je i ona će rasteretiti dio prometa, posebice u blizini Luke Vukovar. Međutim, Sušac upozorava da s izgradnjom prve faze obilaznice problem neće biti potpuno riješen.

- Teretni promet i dalje prolazi Sajmištem, pokraj osnovne škole i kroz Mitnicu. To stvara opasnosti i otežava kvalitetu života sugrađana. Zbog toga ćemo i dalje tražiti rješenja, bilo kroz realizaciju daljnjih faza obilaznice, bilo kroz izmjene zakonske regulative pa i moguću zabranu tranzitnog prometa kroz pojedine dijelove grada ili možda cijeli grad, kako je to primjerice riješeno u nekim europskim metropolama - kaže.

Image

Sigurnost djece na prvom mjestu

Na pitanje o sigurnosti školske djece u prometu, uoči skorašnjeg početka nove školske godine, zamjenik gradonačelnika podsjeća da Vukovar ima sedam osnovnih škola od kojih se gotovo sve nalaze uz prometnice.

- U blizinama škola, na frekventnim prometnicama postavljeni su ležeći policajci. Također, na potencijalno rizičnim mjestima policija je posebno prisutna u prvim danima nastave. Usprkos tome trudimo se stalno poboljšavati prometnu signalizaciju. Konačna sigurnost uvijek najviše ovisi o vozačima i njihovoj odgovornosti te ovim putem apeliram na pojedinačnu odgovornost vozača – poručuje Sušac.

Image

Buduće logističko središte
Govoreći šire o prometnoj i gospodarskoj slici grada, Sušac je posebno izdvojio važnost razvoja Luke Vukovar i tvornice Borovo koje vidi kao strateške točke daljnjega razvoja.

- Luka Vukovar i tvrtka Borovo imaju ogroman potencijal. Ako ih povežemo s kvalitetnom cestovnom i željezničkom infrastrukturom, Vukovar može postati logističko središte od regionalnog značaja. Ključna poveznica u toj priči jest i Luka Rijeka jer stvaranjem snažnije veze s riječkom lukom otvara se cijeli lanac gospodarskih mogućnosti. To znači da roba može brže i učinkovitije stizati do europskih tržišta, a Vukovar u tom procesu postaje važna tranzitna točka i gospodarsko čvorište - zaključio je zamjenik gradonačelnika.

Podijeli članak:

Povezani članci

Najnovije

Nema sadržaja

Došlo je do problema prilikom učitavanja sadržaja.

Prethodno Sljedeći
Copyright 2025 by Hrvatski radio Vukovar | Powered by eNewsCMS | X-media - izrada web stranica i portala
Povrtak na vrh