Hrvatski radio Vukovar  107,2 / 104,1 / 95,4 FM | Kontakt Marketing
Close

Završena uspostava jedinstvenog kontakt centra za sve e-usluge

VijestiAutor: Klaudija Boras
Završena uspostava jedinstvenog kontakt centra za sve e-usluge
Foto: Ministarstvo pravosuđa, uprave i digitalne transformacije
HRV-Tko-rano-rani?

U organizaciji Ministarstva pravosuđa, uprave i digitalne transformacije održana je završna konferencija projekta Uspostava jedinstvenog kontakt centra za sve e-javne usluge, čiji je cilj olakšati građanima pristup javnim e-uslugama kroz jedinstveno korisničko sučelje - prenosi Hina. 

- U Hrvatskoj postoje brojni pružatelji javnih elektroničkih usluga, a svaki od njih ima vlastiti sustav korisničke podrške. Upravo je ta raznolikost često predstavljala izazov za građane koji koriste različite e-usluge. Ovim projektom uspostavljen je sustav koji omogućuje centralizaciju i usklađivanje procesa korisničke podrške, čime se građanima omogućuje jednostavnije, brže i kvalitetnije korisničko iskustvo - izjavio je državni tajnik Ivan Crnčec.

Projekt je financiran EU sredstvima u okviru Nacionalnog plana oporavka i otpornosti, a njegovom provedbom uspostavljena je višekanalna platforma putem koje građani mogu dobiti pravodobne informacije o korištenju sustava e-Građani. 
- Građanima je dostupan i virtualni asistent koji im pomaže pronaći informacije 24 sata dnevno. Time se ostvaruje novi standard kvalitete korisničkog iskustva u digitalnim uslugama javne uprave - pojasnio je načelnik Sektora za razvoj elektroničkih usluga i voditelj projekta Igor Ljubi.

Novi sustav doprinijet će većoj transparentnosti i učinkovitosti rada državne uprave te dodatno unaprijediti portal e-Građani kao središnje mjesto digitalne komunikacije građana i države. 
- Uspostava jedinstvenog kontakt centra važan je korak prema konsolidaciji i profesionalizaciji korisničke podrške u javnoj upravi. Sustav će omogućiti bržu i učinkovitiju komunikaciju s građanima, ali i racionalnije upravljanje resursima na razini cijelog državnog sustava - izjavio je na konferenciji ravnatelj Uprave za razvoj državne informacijske infrastrukture i elektroničkih usluga Nikola Modrušan.

U sklopu projekta razvijen je podportal "Životne situacije" koji građanima nudi informacije o koracima koje trebaju poduzeti u različitim životnim okolnostima, poput kupnje nekretnine, upisa u školu ili rješavanja administrativnih pitanja nakon smrti člana obitelji.

Podijeli članak:

Povezani članci

Najčitanije

Prethodno Sljedeći

Najnovije

Prethodno Sljedeći
Copyright 2025 by Hrvatski radio Vukovar | Powered by eNewsCMS | X-media - izrada web stranica i portala
Povrtak na vrh