Prema procjenama jubilarne 60. Vinkovačke jeseni tijekom deset dana posjetilo je 150.000 ljudi što je za 40 tisuća više u odnosu na prošlu godinu, objavljeno je na konferenciji za novinare organizacijskoga odbora. Ugostitelji su izdali 12.000 računa više pa ukupna zarada iznosi približno 1,5 milijuna eura što je za 380.000 eura više u odnosu na prošlo izdanje.
„Možemo biti iznimno zadovoljni s proteklim 60. Vinkovačkim jesenima. Još jednom je potvrđeno kako je ova manifestacija praznik tradicijske kulture. Vinkovčani su se pokazali kao najbolji domaćini, a Hrvati iz domovine i inozemstva svojim su dolaskom dali dodatni šarm Vinkovačkim jesenima. Ovom prigodom želim zahvaliti svima koji su mjesecima sudjelovali u organizaciji, kao i svim sudionicima i izvođačima koji su dali posebnu energiju. Atmosfera je bila sjajna, istaknuli su se ljubav i ponos prema našoj domovini i tradiciji, prema hrvatskom identitetu”, rekao je gradonačelnik Vinkovaca Josip Romić.
U programu je bilo preko 7000 sudionika, a kao pun pogodak pokazala se odluka završetka svečanog mimohoda s povratkom na stadion Cibalije. Ondje se zaigralo šokačko kolo svih sudionika te su proglašena najuspješnija folklorna društva Županijske smotre izvornog folklora.
„Ponosni smo što su svi sudionici došli prezentirati svoje bogatstvo. Već smo započeli s pripremama za 61. Vinkovačke jeseni, vjerujem da ćemo sve pozitivne komentare i dobronamjerne kritike uvrstiti u organizaciju. Hvala svim kulturno-umjetničkim društvima, pjevačkim skupinama, orkestrima, konjogojskim udrugama i svim pojedincima koji su sudjelovali u stvaranju 60. Vinkovačkih jeseni”, poručila je Martina Kelava, predsjednica ZAKUD-a Vukovarsko-srijemske županije.
Broj posjeta na službenoj web stranici Vinkovačkih jeseni je 777.067. Tijekom manifestacije objavljene su brojne fotografije i videozapisi na službenim kanalima od kojih je na Facebooku zabilježeno 11,3 milijuna pregleda, a na Instagramu 4.510.977. Vinkovačke jeseni viralnima je učinio i „mladi” TikTok kanal koji je svojim kratkim objavama dosegnuo milijun pregleda, doveo na profil 10 tisuća novih ljudi i pokupio 36 tisuća lajkova uz respektabilnih 304.000 novih pratitelja koje je zanimalo tih dana sve vezano uz događanja na ovogodišnjim 60. Vinkovačkim jesenima.